Strategisch Positioneren

‘Maak je merkbelofte waar’

In meerdaagse trainingen en workshops werkt AndersVeranderen aan strategische positionering vanuit kracht. In een veranderende omgeving is het sterk om je vanuit je kracht te kunnen profileren. Je bent pas een sterk ‘merk’ als je omgeving je als zodanig herkent. Uitgangspunt is dat je als ondernemende medewerker of manager stuurt en werkt volgens het in één lijn brengen – alignement – van personal branding, internal branding en corporate branding. Thema’s die aan de orde komen tijdens de sessies zijn: Jij als medewerker bent het gezicht naar binnen en naar buiten (personal branding), als medewerker ben je drager van het merk en het werk voor je klanten (internal branding) en als medewerker ben je ambassadeur van de identiteit en positionering van je organisatie (corporate branding).

De bijeenkomsten leveren geïnspireerde acties op in het bevorderen van ondernemerschapkwaliteiten, benutten van kansen, professionalisering, team- en talentontwikkeling.

Recent doorliepen 20 managers van Reinaerde, een grote zorginstelling in de regio Utrecht een meerdaagse training “Maak je merkbelofte waar” met het doel om hen te versterken in de kanteling in hun werk als gevolg van landelijk  beleid en de Wet Maatschappelijke Ondersteuning.   

Geïnteresseerd?